Top

Verzending en bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?


Besteld en betaald met iDEAL, PayPal of Klarna Op werkdagen voor 16.00 uur besteld en betaald met iDEAL, PayPal of Klarna dan verzenden wij meestal dezelfde dag met PostNL, soms lukt het niet, dan verzenden wij uiterlijk de volgende werkdag. In Nederland heeft u dan meestal de volgende dag uw bestelling in huis. PostNL geeft echter voor levertijden geen garantie af.

Besteld en betaald met vooruitbetaling
Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor we je betaling hebben ontvangen, zeker bij vooruitbetalingen per bank buiten Nederland duurt het vaak een paar dagen. Bij ontvangst van de betaling krijg je per e-mail bericht en wordt je bestelling nog dezelfde dag verstuurd.

Niet thuis bij pakket afleveren?
Indien u niet thuis bent voor de bezorging van een pakket, zal de postbezorger proberen het pakket bij de buren af te geven, u ontvangt dan in de brievenbus hierover een bericht. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan zult u een bericht van de bezorger ontvangen. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kunt u op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat u beter uitkomt.

Pakket afhalen
Indien u en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en u uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. U heeft hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending naar ons retour. Als u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitmeren.

Geen bezorging bij de buren?
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u bij uw bestelling bij opmerkingen vermelden om 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval biedt PostNL het pakket alleen bij u aan. Bent u bij een tweede poging ook niet thuis, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.